Thursday, October 28, 2010

jess and rory

aku layan youtube lagu M.Nasir semalam saja nak menghiburkan hati yg kacau..pastu teringat citer Gilmore Girls(GG).. karekter Jess and Rory...aku google nama ni dapatlah banyak clips the moments of jess and rory, siap ada buat ranking top 15 lagi...


GG ni kisah Lorelai dgn anaknya Rory(si comel) duduk kat Stars Hollow Hartford hidup secara sederhana walaupun keluarga Lorelai ni kaya raya..tapi tak sesuai dgn jiwa Lorelai..so kisah suka duka hidup dua beranak ni lah...kisah cinta,persahabatan,semangat,kehidupan.tak terlalu serius,spontan sinis selamba...dulu time asyik layan citer ni kat tv, suami aku selalu komplen..apalah tengok citer camni, dahla karekter dia cakap cepat cepat...memang semua pelakun dia especially Lorelai, Rory,Luke,Jess cakap laju dan menyampuk pun laju2,suami aku kata tak faham...hihihi...
aku paling suka citer GG ni masa time Rory dgn Jess sedang develop love story mereka..sangat menarik,natural,kelakar,selamba,comel,menyentuh hati,gila-gila,ego.....

~suka gambar nihh~

so bila tgk beberapa clips semalam..senyum sesorang...how i miss the series...kalau bleh aku nak cari cd yg tunjuk babak diorang dua orang ni je masa bergaduh, bercinta, pisah,jumpa balik, masa control ayu + macho, masa tunjuk ego masing2...comel,selamba,kelakar..dan sebenarnya aku percaya pernah berlaku kat sapa sapa je .....time muda2 dan mentah dalam soal hati...
aku duk pilih plih mana babak yg paling aku suka..aku takleh decide cause almost all scenes are unique and hv its own soul...so its nice to know yg aku boleh download je clips scene jess and rory ni bila bila aku rasa nak tgk dan miss karekter diorang...:)))

No comments: