Wednesday, October 20, 2010

dapat dah

alhamdulillah, akhirnya penantian menjadi nyata..heheh..kisah beli kereta dgn ejen 'M' dah lepas dan tak di ingat dah camne bengangnya...sekarang dah dapat bendanya di depan mata..dan kerana adik pinjam kenari comel aku, maka akulah bermaharajalela menggunakannya sekarang..muahahahah..


tarikh ambik kereta, eh dah lupalah..ow ye sabtu lepas which means 16 oct 2010..sebulan sebelum birthdate ..well tu suami aku katala..aku tak ingat pun, baguslah dia ingat kannn..:P



2 hari ni struggle masuk parking..tapi oklah sebab depan belakang ada sensor so bila agak2 terlebih muncung tu tak takut sangat sebab bunyi bingit tu akan warn aku cam reverse sensor juga...


bawak dia beeest..se'best ' membayar nya..aduhh telan air liur 50 kali pun tak rasa hilang dahaga lagi..


harap suami berpuas hati ...duit simpanan dia dan duit kerja kat melbourne akhirnya dia dapat beli kereta idaman..okla kann..asal dia BAHAGIA..aku pun tummpangg bahagia hehehh..

ni gambar special utk adik noor..saja nak tau tahap ke'jeles'anmu iteeiiwwww..tunjuk bontot dulu yee..nx time ambik gambar lagi



apa apa pun, aku suka..nombor platenya cantik dan ada makna..hangus rm200 nak dapat nombor tu..what to do,sume benda nak kena ada duit..tapi duit bukan segala galanya..

nombor tak boleh tunjuk atas sebab2 keselamatan of course..


bagi aku ni memang kereta paling lawa pernah aku tengok, macam tak percaya dalam duduk kagum tengok kereta ni atas jalan, akhirnya dapat juga menjadi hal milik sementara..yelahh..dalam geran tulis "Hakmilik M**** Bank" sebab still under loan..

so kereta ni sebenarnya bukan hak kami lagi, status dia adalah = "kereta pinjam"

Sekian.

2 comments:

rodhiah_rahman said...

cets!! ade jugak point nak tgk tahap kejelesan ku itu... kata hari tu dah betulkan niat beli keta ni, ish..ish... anyway, lovely ride, dear sis. can't wait to test drive... bawak balik raya aji ye.. btw, senang sebenarnye nak ingat tarikh beli tu.. besides a month before ur birthdate, tu anniversary mi n abah... :)

p/s: i've always loved the 'bontot'... the car, not yours. muahahahaha... :P

rodhiah_rahman said...

tau tak kat kemboja ke vietnam ke both, ade camry 3.5??!! :P