Tuesday, March 23, 2010

update2-today

tadi sampai uni - 10.15am,
nak balik - 5.50pm - lepas update studi ku hari ni..

so alkisah optical spectrum tadi di sambung...

balik bilik lepas jumpa SV termenung jap...why why why ??? cehh

lepas tu barula nampak kat atas meja, hek elehh, aku salah bawak graf yg tak jadi rupanya..patutla..ish ish ish..tepuk dahi je la..

anyway, aku buat balik spectrum semua measurement sampel yg aku ada tu dan nanti nak tunjuk lagi sekali kat SV..kali ni have to be confident..yeye

lagi apa aaaa..ow ye, jumpa Rick student yg buat solar cell juga, dia ajak jumpa sebab nak minta tolong aku dapatkan sampel dari CSIRO...

emm first time jumpa dia ni serious gilerr..takut aku, ow time kau nak minta tolong pandai pulak kau senyum yee..ngehh ngeh..takpe..biasala tu, nanti aku pun kena minta tolong dgn dia juga..

Rick ni bukan org putih, chinese tapi speaking pehh..slang ngalah ausie..aku faham tak faham ..

dan juga akhir sekali sebelum bukak blog entry ni aku try main main balik dengan MATLAB, sebab tadi SV aku dah sound suruh try buat MATLAB dgn data aku ni..

mula PSPICE, now MATLAB...LEPAS NI APA...???....tawakkal je laa..

dah nak balik, nak catch train pukul 6.05pm, sebelum tu singgah COLES beli roti....

1 comment:

rodhiah_rahman said...

i miss coles.... :(
btw, sis.. good luck for ur research... biasa la tu blur dah kena bombard soalan tak berenti... :)