Wednesday, August 5, 2009

countdown ausie 2- 5 more days!!

dah tak lama dah nak fly ke ausie, aku rasa semua dah settle, accept aku tak ada baju 'smart' nak pakai,isk,isk... ingat nak reward diri sendiri beli baju yg 'smart' sket (u know what i mean), lawa sket nampak cam 'class' sket la kata org tganu...tak ada..semalam gi the store kat bandar tganu nihh..alamak no choice at all, tapi nak reward myself punya pasal, aku beli juga sehelai..tengok ah nanti aku pakai time fly..baju biasa je tapi BARUU..ok la tieww..

anak anak dah injek vaccine influenza kat klinik noraen ka permint jaya chendering...husband and fina dulu, aku and muhd second, fiya..?? laaassstt sekali, terperosok celah dinding bilik doktor, TAKNAK, TAKNAK, TAKNAK!!! haihh cam nak runtuh dinding bilik doktor ni, sib baik doc nya wanita , understanding..pujuk elok elok, abahnya ugut nak tinggal baru la nakk.. at last, fuuhh lega..

anyway ni cuma satu jalan usaha, doa dan tawakkal lepas ini, sebab kat malaysia pun dah banyak kes, meninggal pun dah hampir 10 orang..aku mohon pada Allah lindungilah aku dan family ku..suspend suspend..tolong doakan kami yee..TQ,TQ

makanan?? sume yg di citak-citakan dah dapat, aku pun sesi membina badan masih lagi berjalan, heheh..control control nanti nak jalan laju je mengah.

akan jumpa en amer, bekas penyewa rumah yg akan aku sewa kat ausie pada hari ahad ni masa sampai kat rumah col, agent rumah pun kata okay bayar bila sampai sana..Alhamdulillah, Allah dah mudahkan urusan aku dan family dalam bab bab rumah ni..ada lagi aku tengok dalam email VMPG, yg nak sampai melbourne next week dan weeks berikutnya, baru nak tanya tanya rumah...memang rezeki aku betul la ni..

tak sabar rasanya...berdebar pun ada...anyway senang cerita, what ever it is..reedaahhh aje la!!

1 comment:

rodhiah_rahman said...

apa da the store...memangla tak de pilihan cik kak oi!!