Wednesday, August 19, 2009

phd news-1

tadi kul sebelas, jumpa supervissor, prof mike, minta dia sign borang utk bilik,komputer, perancangan study utk tahun pertama, etc..

dia pun macam blurr je, saya ni apatah lagi hehehe..last dia tanya ada apa-apa saya nak suggest dari journals yg dia send dulu, alamak kantoii, memang dah baca tapi satu benda pun tak masuk kepala..saya janji dengan dia dalam masa seminggu dua ni cuba cari apa apa idea dari journals tu..

laurie dah bagi bilik tadi, ambil kunci dgn peter, masuk masuk semua lelaki, wow,hehe..tapi kat desk 15 yg laurie allocate utk saya tu banyaak barang, dgn radio dgn journals..so saya gi balik level 8 inform laurie..dia akan check..hopefully dapat settle kan dalam minggu ni, nak baca journals pulak ni..isk isk.bilik pun cam terhad, kalau dapat tempat tu syukurla, tak apala dulu kat mana mana pun.

No comments: