Thursday, July 30, 2009

pc oh pc

2, 3 hari ni PC aku cam lemah , tak sihat..pop up kata failed genuine validation, apa windows aku ni yg pirate punya ke?..yg tu aku tak dapat jawab..anyway kerana PC ni dah jadi cam nyawa aku sekarang, so better cepat cepat bawanya ke 'hospital' berhampiran,..kalau kat ofis senang juga, ring Lan aje...hopefully bukan 'sakit terukla'

so hari ni aku sambung hari berpuasa ku yg kedua, InsyaAllah..kalau yg ni lepas, lagi 2 hari lah..agenda hari ni adalah ke kedai baiki PC, ke ofis kawan husband pinjam scanner dia utk scan form application rumah di ausie, ke kedai makan syafinaz..(heheh tak tinggal even i am fasting..still..) and others...donno yet what else..

oh ye, fina dah sembuh dari chicken pox nya Alhamdulillah, dan fiya n muhd tak nampak tanda-tanda pun lagi, harap harap okay lah tu..cuma ada la parut sket di sana sini, nasib baik muka tak banyak...

No comments: