Tuesday, July 28, 2009

baju sejuk ausie-updated2

aku and husband gi beli baju sejuk kemudiannya pada satu hari ..mulanya husband aku tak nak, sebab dia dah ada 2 jacket masa gi new zealand and cape town..katanya,"tak apa la tak payah la," tau tau masuk kedai dia pulak yg terlebih syok heheh...last last dia angkat satu yg sama dengan aku, jacket tebal 2-layered..bila agak2 tak sejuk sangat yg dalam tu boleh buka...

aku geram dan tergoda dgn satu jacket labuh kaler beige, dalamnya cam berbulu sket, ada 50% discount..hantu shopaholic pun datang nge nge nge..aku grab lagi satu..lama dah dok ngidam jacket labuh ala ala kot labuh tu, nampak vogue sket la pakai...tapi jacket ni cam tak tebal sgt, so time selain winter pun boleh la aku menggayakannyeerrr..yahooo!!heheh..anyway, terimakasih pada kerajaan mesia dan kpt yg menaja baju sejuk kuu ini..(kena sedar diri..tanggungjawab berat nih..pakai duit rakyat ni):-P)..

gambar takdelahh..tak sempat posing...kotkot nanti jalan jalan kat melbourne, aku tangkap gambar aku buat entry baru bersama jacket idaman kalbu yee, aci tak?? heheh

sebabnya tengoh pening lalat duduk ngurus visa, kemas rumah,kemas ofis, translate dokumen, ngesah dgn pesuruhjaya sumpah, scanning dokumen..blablabla..penatt ooo!!

No comments: