Tuesday, April 14, 2009

dah dapat satu....

dah dapat satu... sedang asyik duduk masak, husband yg baru balik kerja dengan riangnya melulu ke arah saya dengan satu envelope di tangan..eiihh awat excited semacam je hubby ku inih..rupanya dapat surat offer dari rmit..!!! Alhamdulillah..buka dan baca iye memang dapat research dengan Prof Mike Austin..tetapi duration dia 4 years..alamak terlebih sudahh..saya rasa ni mesti sebab saya buta MSC by coursework so diorang ni macam ingat saya tak ada basic research so..for the first one year i have to polish my skills in doing research..then proceed with phd..anyway saya still tunggu offer-offer lain..cewahh..cam tamak haloba la pulak..camne ye..tetiba bila dah accept yg ni..yg lain lebih baik pula menyusul tiba..kang dah serba salah di buatnya..fuhh. dilema-dilema...

No comments: