Monday, December 4, 2006

langgar buntut 2

semasa aku accident hari jumaat lepas, driver kereta kembara yang langgar kereta belakang aku,tak semena-mena datang dan tanya aku "kenapa awak break ??" aku dengan pantas menjawab, "saya break sebab orang depan break "..lepas tu dia kata lagi, "kenapa tak ambil no plate kereta dia, kat depan dia tu kosong tak ada kereta , kenapa dia break??"..aku dengan geramnya membalas, "buat apa saya ambil no plate dia, saya tak langgar dia "....geram betul,nilahh agaknya man driver kalau apa apa nak salahkan lady driver, sedangkan bukan aku yang melanggar orang, dia tu yang ikut dekat sangat buntut orang dah terlanggar nak salahkan orang break pula,..mana jadi...jangan ingat semua lady driver tu tak pandai bawa kereta,sebab berhati-hatilah kami tak mudah terlibat dengan accident..kalau ikutkan yang asyik langgar buntut orang, terbabas masuk longkang, gaung, kebanyakannya man driver!!!!

No comments: